معرفی جاذبه های گردشگری در ایران

این وبلاگ برای گردشگرانی که قصد سفر به شهرهای ایران و اجاره ویلا دارند، همچنین می خواهند با جاذبه های گردشگری هر منطقه آشنا شوند، مناسب است

معرفی جاذبه های گردشگری در ایران

این وبلاگ برای گردشگرانی که قصد سفر به شهرهای ایران و اجاره ویلا دارند، همچنین می خواهند با جاذبه های گردشگری هر منطقه آشنا شوند، مناسب است

اسکله تفریحی کیش

کیش، بهترین و پر جاذبه ترین جزیره های ایران است که سالیانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران است. اگر به دنبال سفری به یادماندنی و هیجان انگیز هستید به شما بازدید از جزیره کیش را پیشنهاد می کنیم. با این که وسعت کیش بسیار کم و محدود است اما جای جای آن پر از تفریحات آبی و جاذبه های دیدنی است. برای این که شما را به طور کامل و با جزئیات با این جاذبه ها و تفریحات فوق العاده آشنا کنیم، قصد داریم هر یک را در یک مقاله جداگانه برای شما بنویسیم. 


در این بخش شما را با اسکله تفریحی کیش آشنا می کنیم. از جاذبه های جذابی که به صورت 24 ساعته برای بازدید و تفریح گردشگران باز است. 

 هر موقع که حوس دریا به سرتان زد می توانید با تاکسی و یا موتورهای اجاره ای خود را به اسکله برسانید. اما اگر قصد دارید از دوچرخه هایی که برای گردش در سراسر جزیره وجود دارد بهره ببرید به شما پیشنهاد می کنیم از موتور های برقی استفاده نکنید.


تفریحات آبی جذاب فوق العاده ای در نزدیکی اسکله تفریحی کیش وجود دارد که عبارتند از: پاراسل، شاتل، بادی مارینا، جت اسکی، غواصی، ماهی گیری، جایروکوپتر،  شنا کردن، بیگ بال و غیره. این اسکله یکی از بهترین و مجهزترین سواحل برای تفریحات آبی است که طی این سال ها با استقبال خوبی از سوی گردشگران قرار گرفته است.


در این مجموعه علاوه بر تفریحات آبی، آلاچیق های چوبی برای استراحت، کافه تریا، انواع رستوران و فست فود، بوفه برای خرید خوراکی، غرفه های هنری برای عکس انداختن، تزیین دست و پای خانم ها توسط افراد بومی با حنا و غیره می باشد. در این اسکله تفریحی می توانید ساعت های زیادی را به تفریح و سرگرمی بپردازید. لازم به ذکر است که انواع غذاها و خوراک های دریایی مانند: میگو، ماهی، خرچنگ، لابستر و … در رستوران های موجود در مجموعه با کیفیت عالی و قیمت های مناسب وجود دارد. جالب است بدانید کشتی یونانی  و پارک دلفین های کیش نیز به این مجموعه نزدیک است.


تمامی افراد با هر سنی می توانند از تفریحات موجود در این مجموعه بهره ببرند. کودکان می توانند با وسایل بازی با ماسه سرگرم شوند، جوانان و نوجوانان می توانند از تفریحات نام برده استفاده کنند، افراد مسن می توانند در آلاچیق ها و کافه های موجود از منظره زیبای خلیج فارس به همراه یک نوشیدنی خنک لذت ببرند.


برای اجاره ویلا در کیش با بهترین امکانات و قیمت های ارزان می توانید به وب سایت لوکس ویلا برای اجاره ویلا کیش سری بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد